top of page
  • Writer's picturemartinapirsljin

Advent u Zagrebu

Updated: May 20, 2022

piše pIn


Ovogodišnji Advent u Zagrebu održat će se od 28. studenog, kada će se tradicionalno upaliti prva adventska svijeća, pa sve do 1. siječnja. Ali ne brinite se, ove godine u Zagrebu održat će se čak 9 različitih glazbenih festivala s čak 95 koncerata (to je puno) te ne smijemo zaboraviti da će u to biti uključeni i neki zagrebački muzeji.


Kako bi ove godine Božić bio zanimljiviji uvedeno je još nekoliko, po meni sjajnih, projekata kao što su Svjetlost Adventa i Zagrebačke jaslice.

Također, jeste li znali da je Advent u Zagrebu već tri puta zaredom osvojio nagradu za najbolji advent do 2018. godine? Ako niste znali, sada znate, a ako ste već znali, nikom ništa.

Ali, ekipica moja, mi se tek zagrijavamo. Evo nekih specijaliteta koje možete naći na Adventu u Zagrebu. Prvo jedno važno pitanje. Tko voli buncek? Paaa, ja znam da volim i ako ga nikad niste jeli, naći ćete ga na Adventu u Zagrebu. Stvarno je odličan! Zatim ovdje je kandidirana i germknedla, švedski vafl i nikako ne smijemo zaboraviti fritule. Ah, od same pomisli na njih dođe mi da odem na taj Advent u Zagrebu!


Tako da, ako ste mislili da će ovaj Božić biti dosadan, prevarili ste se. Čuda se događaju čak i u ovakvim situacijama. Iiiii, mislim da će ovaj advent biti stvarno sjajan, a ako se slažete i ako vas zanima, možete otići i lijepo se provesti.

Vidimo se!


13 views0 comments

Recent Posts

See All

Vicevi

bottom of page