top of page
  • Writer's pictureotoktok1234

Vicevi

piše TiFo


U ovom članku donosim isprepletene dvije vrste viceva: matematičke viceve i viceve o Perici; Ivičinom najboljem prijatelju. 😊


Zašto li su Rimljanima jednadžbe izrazito lagane? Zato jer je kod njih X uvijek 10.

Učiteljica upita Pericu: „Kada se beru jabuke?“ „Kada je susjedov pas vezan.“, odgovori Perica.🍎

Paralelne linije imaju puno toga zajedničkog. Šteta što se nikad neće susresti.||

Šetaju se Ivica i Perica koji odjednom upadne u šaht. „Jesi li dobro?“ upita Ivica Pericu. Odgovara mu Perica: „Dobro sam! Sreća je što je šaht otvoren, inače ne bih mogao van!“🕳

Farmer je na polju nabrojio 199 krava, ali kad ih je zaokružio, bilo ih je 200.🐄

Perica tijekom nastave čita sportske rezultate prije nego li mu učiteljica postavi pitanje: „Perice, koliko je 3:3?“ „Rezultat je nerješen.“, odgovori Perica.⚽

Zašto li je kokoš prešla Möbiusovu traku? Da bi došla na istu stranu. ∞

Peričin tata dočeka Pericu nakon škole. Perica mu se pohvali: „Tata, tata! Danas sam ja jedini digao ruku na satu.“ Tata ga upita: „Koje je bilo pitanje?“ „Tko nije napisao domaću zadaću?“, odgovori Perica.✌

Zašto udžbenici iz matematike mogu biti depresivni? Zato jer su najčešće puni problema.📕

Peričina mama upita Pericu: „Perice, gdje li je cjediljka koju sam jučer kupila u dućanu?“ Perica joj odgovori: „Bacio sam ju. Bila je puna rupa.“🍳

Zašto matematičar crta po stupu? Zato jer pravi stup-časti dijagram.💈

Učiteljica upita u razredu: „Tko bi mi znao provesti riječ „kruh“ kroz padeže?“ Perica zatim podiže ruku i na prozivku odgovara: „Nominativ – Tko, što? – Kruh. Intrumental – S kim, čim? – Sa salamom. Dativ – Komu, čemu? – Pa, meni...“🥪

Zašto te algebra čini boljim plesačem? Zato jer te uči o algo-ritmu.🎵

Vozili se Perica i njegov tata u autu. Perica iz znatiželje upita tatu: „Tata, što znači biti pijan?“ Tata mu odgovori: „Pijan bi čovjek ispred nas umjesto dva zelena auta vidio njih četiri.“ „Ali tata, ispred nas je samo jedan zeleni auto.“, odgovori mu začuđeni Perica.🍷

Što je minus upitao jednog plusa? „Jesi li siguran da činim razliku u svijetu?“ „Pozitivan sam.“, odgovori mu plus. ➖ ➕

12 views0 comments

Recent Posts

See All

Vicevi

bottom of page